jgn tinggal sy ayah ;(

Assalam..bru ni balik paktikal jmpe pakcik duk kais smpah..
kite tgok je dia..dia tgok kita balik..dia halau..hoh hoh katenye..
nmpaknya macam sgt uzur..
sedih..xde kekuatan dalam diri sy nak pegi tegur pakcik 2..
:( layak ke aku digelar anak yg baik?
tibe2 terdetik nak tau mane anak2 dia..
hidup ke?
pakcik kne buang kuarge ke?
mane sedara mara yang lain?
kawan-kawan dia?
dari mana dia?
jauh manakah dia bergerak?
ak pasti pakcik 2 xgiler..

mungkin andaian aku slh..

tp tertnya2 knp skunk ad je cte sal ayah2 hidup merana?
bru tgok diva tv1.cte sal pakcik yg jiran,saudara mara ntah kemana..
tggl pakcik 2 sorg..dapur cm ape tah..pakaian xterurus..
agak2 jijik ke eh?
anak2 ape yang sanggup biar bapak g2..korang belaja ilmu tinggi2..gaji tinggi2..ko ingat ko lahir dari mane..dah berjaya da lupa..
korang nak dia mati ke baru korang nak nyesal..
xtau la kalu korang mmg nak g2...Ya Allah..

buat yang masih berbapa..hargailah bapa kita..kngkanlah jasa bapa kita selamanya..
jaga la dia sampai phujung nyawa kita@mereka.
Othman b Hamid..abah mmg terbaik abah..
mekaseh abh bg besarkan sy..bg didikan kt saya..sy salu doa untuk abah..
air mata sy xleh balas semua jasa abah bagi.
maafkan salah2 saya abah..tinggal solat,ngeluh apa2 kt abah, dan apa juga yang abah sakiti..
saya sayang abah!


hayati lirik Ayah dan ibu

Itulah permulaan kami
Dapatlah melihat bulan dan
Matahari

Yang dikurniakan dari Ilahi
Ahai...
Ayah dan ibu lah
Mesti dihormati

Ayah dan ibu
Wali dan juga keramat
Pada mereka kita beri hormat
Ahai...
Bagilah tunjuk ajar dan
Nasihat
Supaya hidup
Supaya hidup kita akan selamat



p/s:ayah...xmola tinggal sy..:( xnakk..

1 hit:

anis dan bunga said...

;(

Post a Comment